Wie is BAK?

Wat we delen:

  • Passie voor mensen.
  • De wereld beter willen maken.
  • Humor ervaren als creatieve, onuitputtelijke bron.
  • Altijd op zoek naar (verborgen) drama.
  • Verbeelding als eerste levensbehoefte.
  • Constructief en kritisch kijken naar elkaar.
  • Een positieve instelling en het geloof in groei en het goede van mensen.

Wat opdrachtgevers in ons zien:

  • We spreken een krachtige, andere taal
  • Voorlevers van kwetsbaarheid (rolmodel voor Leiderschap)
  • Komische spiegels voor kunnen houden
  • We pakken de koe bij de horens
  • We zijn resultaatgericht
  • Authentieke, eerlijke gesprekspartner met een ‘down to earth’ mentaliteit
  • Voorbereiders en versnellers van veranderprocessen

“Wat deze samenstelling tot een succesformule maakt zijn de persoonlijke
kwaliteiten die dit trio bezit: daar waar Joris ‘ontregelt’ en ‘op de kop’ zet, is
Michel ‘resultaatgericht’ en ‘creatief’ en weet Flip ingewikkelde
boodschappen om te zetten in begrijpbare onderdelen.”

(Willem Van Den Berg, Gemeentesecretaris Heemstede)

Graag stellen wij ons aan u voor:

Joris BeulinkActeur, Brainstormer. Producent.

Maar ook: Co-trainer. Teamcoach. Facilitator.

Ruim twintig jaar ervaring in het bedenken, produceren en uitvoeren van creatieve voorstellingen (cabaret, films, events) voor het bedrijfsleven, overheid en non-profit-organisaties.
Veelgevraagd acteur in tv-commercials (Pickwick, Neckermann, Beckers, De Amersfoortse, Schiphol Smartparking)
Gediplomeerd dramatherapeut. Opleiding psychodrama.

Lessen gevolgd bij internationaal gerenommeerde theaterdocenten in Commedia dell’arte en clownerie.

Competenties:

  1. Overtuigingskracht
  2. Onderhandelen
  3. Samenwerken
  4. Klantgerichtheid
  5. Ontwikkelen en bouwen van teams

Flip van AartsenActeur, Theatermaker, Presentator.

Maar ook: Co-trainer. Drama-facilitator.

Autodidact in grafische vormgeving en filmmaker. Vrije theaterproducties (o.a. variété). Bedrijfsentertainment (dagvoorzitter, congresafsluiting). Bedrijfsfilms.
Veelgevraagd acteur in tv-commercials (Nuon, De Hypotheker, Duyvis, Praxis, Zonnatura).
Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten.
Workshops gevolgd bij internationaal gerenommeerde theatermakers.
Mime-prijs gemeente Amsterdam (1995).
Daarnaast in de VS workshops gevolgd in Life Style Management en Empowerment.
Van oorsprong chemicus.

Competenties:

  1.  Creativiteit
  2. Risico nemen
  3. Flexibiliteit
  4. Overtuigingskracht
  5. Onderhandelen

Michel KrotActeur. Theatermaker. Regisseur.

Maar ook: Autodidact in filmmaken (creatief concept, camera, montage).

Bedrijfsfilms. Vrije theaterproducties, Bedrijfsentertainment (dagvoorzitter, congresafsluiting).
Veelgevraagd acteur in tv-commercials (ABN-AMRO, Lotto, TELE 2, Heineken, Fortis, Staatsloterij)
Theaterschool Amsterdam Mimeopleiding. Docentenopleiding Dramatische Vorming.

Competenties:

  1. Flexibiliteit
  2. Creativiteit
  3. Voortgang bewaken
  4. Risico nemen
  5. Resultaatgerichtheid
BACK